2013.03.09.
12:16

Írta: f1rst

ByeAlex - Kedvesem szövegének értelmezése

Sokan mondják, hogy ennek a szövegnek kizárt, hogy legyen értelme. Íme, megpróbálom cáfolni, összefoglalni a versszakok üzenetét, hátha páran a fejükhöz kapnak! :) Ja, és szívből gratulálok Alexnek a szövegírói teljesítményéért!

"Az én kedvesem egy olyan lány, akit
farkasok neveltek és
táncolt egy délibábbal,
majd elillant csendesen
az én kedvesem.
Ő az én kedvesem."

Az én kedvesem nagyon bátor lány, gyakran gondolok rá, mindenhol őt látom.

"Az én kedvesem egy olyan lány, akit
átölel hét kontinens,
csobban szép tengerekben
s táncot lejt fent felhők közt
a kedvesem.
Ő az én kedvesem."

Az én kedvesem sokat utazik repülővel, bejárja mind a 7 kontinenst, és szeret strandra járni.

"Refrén:
Mert nekem nincs most más,
csak a kedvesem, az én kedvesem.
Ő bárhol jár,
az úgy jó nekem, az úgy jó nekem.
Mert mindig rám talál
az én kedvesem, az én kedvesem.
Úgy dúdolnám:
ez így jó nekem, ez így jó nekem
ez a dal."

Csatak szerelmes vagyok, mindig rá gondolok, és bármennyire is messze jár, nem nézek más nő után, amíg ő vissza nem jön, de addig is élvezem, hogy szerelmes vagyok, és ebben a dalban fejezem ezt ki.

"Az én kedvesem egy olyan lány, akit
hóbortos álmok tépnek,
kócos haját reggelente szelek fonják,
ettől más a kedvesem.
Ő az én kedvesem."

Az én barátnőmnek remek fantáziája van, szeret álmodozni és kócosan szokta hagyni a haját, ergo nem érdeklik az elvárások. Nekem így tetszik, ahogy van, és örülök, hogy őt szerethetem.

"Az én kedvesem a végtelennel
ujjat húz és sosem retteg,
rozmaringból készít hintót,
tücskök húzzák.
Így nyugtat meg csendesen.
Ő az én kedvesem."

Ha együtt vagyunk, ő bátrabb lesz, én meg nyugodtabb (érdekesség: a tücsök ciripelés megnyugtató, a rozmaringnak pedig görcsoldó hatása van), elfelejtjük minden gondunk.

 

Szólj hozzá!

Címkék: szar pop sándor sanyi alter alex bye kedvesem nem szar

A bejegyzés trackback címe:

https://dalszovegelo.blog.hu/api/trackback/id/tr635124398

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása